Undantaget i Hulebäck

Antikt ,Retro och Kuriosa




Snart dags........

Publicerad 2012-10-31 18:41:00 i Keramik, På gång,

Imorgon packar vi upp på Karlskrona Porslinsmässa. Den öppnar sedan för besökare fredag och lördag mellan 10 och 16. Årets tema är Edward Hald och Märta Holkers kommer att tillsammans med hans son Fibben Hald (bl a känd från barnboksvärlden) att hålla två föredrag per dag om honom.
Du kommer väl? Vi, Lasse och jag, kommer att stå där och sälja samt göra reklam för vårt Undantag i Hulebäck samt denna lilla blogg!
Alla lådor står färdigpackade i hallen!
I helgen flög vi ToR Stockholm. Flygbolaget var dock inte detta utan det något "modernare" SAS. Denna nostalgikick hittade vi på loppisen i Liljeholmsgaraget.
Nu är våra keramiktavlor från JIE som vi köpte i Kristianstad på plats. Tycker det blev jättefint och en färgklick på en annars tråkig vit sida på en garderob i gången mellan hall och kök. .

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-11-04 18:27:41

Jag har tyvärr aldrig lyckats pricka in mina Karlskronabesök till Porslinsmässan, får göra ett nytt försök till nästa år...

Spännande att se att ni hittade något på bakluckeloppisen i Liljeholmen! Jag var också där men fick mest torgskräck...

Svar: Ja, det var mycket folk. Vi var där tidigt ( lite innan öppningsdags). När det gäller porslinsmässan så är den tyvärr bara vartannat år. Återkommer med rapport därifrån imorgon hoppas jag.
Undantaget

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Undantaget

Medelålders par som skriver om antikt, retro , loppmarknader och auktioner vi besöker. Om vårt lilla sommarprojekt "Undantaget i Hulebäck" i Småland och om annat som sätter guldkant på tillvaron.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela