Undantaget i Hulebäck

Antikt ,Retro och Kuriosa




Kristianstadloppis del 2

Publicerad 2012-10-25 15:19:00 i Allmänt, Glas, Tavlor, Textilier,

Lovade att visa fler bilder av våra inköp i Kristianstad. Eftersom jag ännu inte har dator på hemmaplan då Lasse inte kommit hem ännu måste jag göra inläggen på jobbet och jag måste ju trots allt låta jobbet gå före. :)
Två stycken läckra väggprydnader från JIE hittade vi på Erikshjälpen.
Nya gardiner till köket. En karaff i Skansenglas som är etikettsmärkt med Stockholms Glasbruk och en plåtbricka.
Lasse hittade denna underbara tavla tidigare i veckan innan jag kom ner.
Till sist en bild på hotellet vi bodde på, Christian IV. Huset byggdes kring förra sekelskiftet och var tidigare bank. Hade dessutom mycket trevlig personal som vi bland annat stötte på ute i loppissvängen!

Om

Min profilbild

Undantaget

Medelålders par som skriver om antikt, retro , loppmarknader och auktioner vi besöker. Om vårt lilla sommarprojekt "Undantaget i Hulebäck" i Småland och om annat som sätter guldkant på tillvaron.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela