Undantaget i Hulebäck

Antikt ,Retro och Kuriosa




OSRAM "fantasi 97"

Publicerad 2012-11-29 18:23:08 i Allmänt,

Nu är den Äntligen nere från vinden... och den funkar.
Lovade en bild på mitt mer än 10 åriga loppisfynd, som jag tror om jag minns rätt endast gav en femma för, ja jag gav faktiskt inte mer, I år känns det redan som om den kommer få en mer framskjuten placering än tidigare, självklart så står den på bilden bara på platsen för test och rengöring, vi får avvakta tills 1,a advent och se vart den hamnar i år.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Undantaget

Medelålders par som skriver om antikt, retro , loppmarknader och auktioner vi besöker. Om vårt lilla sommarprojekt "Undantaget i Hulebäck" i Småland och om annat som sätter guldkant på tillvaron.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela